Har trua på prima golfbane i år!

– Vi krysser fingrene, og håper å få åpnet banen før påske, sier Frank Herregården. Den nye styrelederen i Bamble Golfklubb er avslappet, men lattermild der han sammen med - minst like lattermilde - daglig leder Helge Kimerud, lar seg avfotografere til en liten sak til den nye websiden om banestatus.

Han er i det hele tatt ganske «nedpå» den nye styrelederen i Bamble Golfklubb. Det skal litt til for å få 61-åringen stressa. I stillingen som prosjektleder i Øst-Riv AS er han alltids vant med litt tidspress i prosjektene han har ansvaret for.

Klar for utslag: Styreleder Frank Wefald Herregården er mer enn klar for ny golfsesong.

Prima bane i år
– Vi får bare ta det som det kommer, men målet er å åpne banen onsdag før skjærtorsdag. Det viktigste er at det ser ut til at greenene har fått en ganske mild behandling av værgudene i vinter, til tross for mye snø og vær. Det ser faktisk veldig lovende ut, forteller den sindige, men alltid optimistiske styrelederen. – Jeg har trua på en helt prima bane i år!

For sånn var det nemlig ikke i fjor.

Bra sesong i sikte!
– I fjor måtte vi bokstavelig talt, «bøtte» på med sand for å få jevne greener. Denne våren ser de ut til å ha greid seg utmerket gjennom vinteren. Har virkelig trua på en veldig flott bane, og skikkelig jevne og grønne greener denne sesongen, smiler en fornøyd styreleder i Bamble Golfklubb, Frank Herregården.

Ny webside
– Vi er også veldig glade for å få på plass en ny nettside før årets sesong, sier Frank. Vi engasjerte det Porsgrunnbaserte reklamebyrået Zizu AS til å utvikle både ny profil og nettside. Jeg synes de har gjort en fantastisk bra jobb, og jeg håper våre medlemmer også er fornøyde med resultatet. Det er fremdeles noe informasjon som mangler på siden, men det kommer på plass etter hvert. Uansett vil jeg på vegne av Bamble Golfklubb få takke team Zizu for en utrolig bra, og ikke minst rask og effektiv jobb for oss.

Ny webside: Leder i Bamble Golfklubb scroller på ny webside, og er godt fornøyd med resultatet.
Del innlegg: