Gå ikke glipp av viktige meldinger fra klubben – huk av for SMS-varsler på Golfbox!

Mange av medlemmene våre har huket av i profilen sin på Golfbox om å motta info fra klubben på e-post. Men det er veldig få som har huket av for SMS-meldinger. Det burde du gjøre, oppfordrer styreleder Frank Wefald Herregården.

– SMS er en veldig kjapp og effektiv – og derfor stadig mer brukt – informasjonskanal i kommunikasjonen med medlemmer og spillere. Så hvis du ikke ønsker å gå glipp av viktig informasjon fra klubben, og ikke har huket av i profilen din så bør du gå inn og oppdatere profilen din på Golfbox. Og det er veldig enkelt, forsikrer Frank!

Slik oppdaterer du profilen din på 1-2-3:

1. Logg inn på Golfbox
  2. Klikk på «Rediger profil»-knappen som ligger nest øverst i venstremenyen under «Min forside»
  3. Scroll deg så ned til «Innstillinger» og huk av for «Motta SMS-varsler» – og selvfølgelig e-post, hvis du ikke allerede har gjort det
Del innlegg: