Ekstra VTG nybegynnerkurs på grunn av stor pågang!

Bamble Golfklubbs VTG (Veien Til Golf) nybegynnerkurs denne våren har vært populære og nærmest fullbooket! – Fremdeles er det stor pågang fra folk som ønsker å begynne å spille golf. Derfor setter vi nå opp et ekstrakurs som går 7, 8. og 9 juli, forteller sportslig leder Peter Specht.

Den populære og blide dansken, har fått mange fine tilbakemeldinger på kursene han og hans veilederteam har avholdt så langt i år.

Blid danske: Sportslig leder i Bamble Golfklubb, Peter Specht og hans team setter opp ekstra VTG-kurs i juli!

Mange ønsker å begynne med golf
– Ja, det har vært veldig god respons på vårens kurs. For oss veildere er det selvfølgelig inspirerende og motiverende at så mange synes det er både trivelig og lærerikt å delta på nybegynnerkursene våre. Og vi vet at det fremdeles er mange flere som ønsker å begynne å spille golf i år. Derfor har vi altså satt opp et ekstra VTG-kurs nå i juli.

Ekstrakurs fra 7.-9. juli!
Ekstrakurset går av stabelen søndag 7/7 fra kl. 10-16, mandag 8/7 fra kl. 17-20 og avsluttes tirsdag 9/7 fra kl. 17-20.

– Vi satser på stor påmelding og mange fornøyde deltakere også på dette kurset, smiler Peter Specht.

Se kurs og påmelding her

Del innlegg: